Търсене в този блог

вторник, 21 февруари 2012 г.

Малко снимки

3 коментара:

  1. Хубави спомени. Лейтенант Станев(тогава) ми беше командир на взвод в новобранския център. Също бях и на съветския десантен кораб(казваше се "Ленински комсомолец" - в кубрика имаше място за 400 десантчици) при пътуването до Севастопол. Всички получихме морско кръщене (снимка 1) - отпихме от морската вода. Макар че не бях от неговото подразделение - катърите, а бълха(тогава батареен ми беше Манастирски) бях на това учение(като част от екипа на РЛС "4Н"). Виждам се на почти всички снимки до номер 8.
    Да си жив и здрав Вичо(видях че неотдавна си имал юбилей). А и да поздравиш моя съученик Недко:-)
    Петър Петров peshopetrov@abv.bg

    ОтговорИзтриване
  2. Аз участвах в изграждането на постамента и монтажа на крилатата ракета! Посдрави на матрос Янев (Хикса) от матрос Матеев от гр. Лом (Уво - 98г.)

    ОтговорИзтриване
    Отговори
    1. А аз поливах тревата около ракетата! Матрос Петров (УВО 98)

      Изтриване